Magunkról

Kezdetek

Magunkról : A RAFTING.HU, MINT SPORTVÁLLALKOZÁS 1996-BAN JÖTT LÉTRE.

Az alapítónak az alaszkai és kanadai
utazásai során tapasztalt élményei hatására merült fel a vállalkozás létrehozásának gondolata, ezekben az országokban már akkor nagyon fejlett volt az indoor és outdoor rekreáció, így a vadvízi és más outdoor sportok is.

Biztonság

Már a cég megalapításakor óriási hangsúlyt fektettünk a biztonságtechnikára, könnyedén tettük ezt, hiszen csapatunk tagjai már gyerekkorban megismerkedtek az outdoor sportok alapjaival, mint: -szikla és jég mászás, -vadvízi evezés, -hegymászás, -expedíciós kihívások..

Magunkról. Több európai és világversenyen (raft világkupa futamok, extrem kajak világbajnokság, kayak cross versenyek..) is bizonyítottuk tudásunkat, kiváló eredményekkel.

A Rafting.hu túravezetőinek vadvízi felkészültsége kimagasló, hiszen az évek folyamán Európa szinte minden országában ill. a tengerentúlon is (Costa Rica, Argentina, Brazília, Alaszka, Norvégia, Európa..) szereztünk tapasztalatokat, vezettünk túrákat. Mára több 10 ezer ember ismerkedett meg általunk a rafting és egyéb vadvízi sportok rejtelmeivel.

FONTOS:  túravezetőink májustól októberig szinte minden nap (hétközben is) vizen vannak, gyakorlatilag májustól október végéig bármikor fordulhatsz hozzánk bizalommal. Minden évben a szezont a Nemzetközi Rafting Szövetség (IRF) work shop-jával kezdjük, ahol átismételik a vadvízi mentéstechnikák, a túravezetés, a csapatkoordináció minden pontját.

A Rafting.hu túravezető képző központként is működik, tanfolyamokat/tréningeket/work shop-okat tartunk, kiadhatjuk a Nemzetközi Rafting Szövetség különböző szintű túravezetői engedélyeit.  Direkt LINK a TANFOLYAMOKHOZ!

Szervezetek

1998-ban léptünk be a Vadvízi Túráztatók Magyarországi Szövetségébe(VTMSz), tevékenyen veszünk részt a Magyar Kajak Kenu Szövetség Vadvízi Bizottságának munkájában(MKKSz), túravezetőink között a Nemzetközi Rafting Szövetség(IRF) oktatói is megtalálhatók.

Magunkról.

A magyarországi vadvízi sportokkal és outdoor tevékenységekkel foglalkozó cégek közül elsőként alapítottunk céget Szlovéniában, ahol megfelelünk minden, a túraszervezést érintő előírásnak, beleértve a Szlovén Vadvízi Életmentő kártyát is.  Hosszas mérlegelés után döntöttünk úgy, hogy fő és állandó bázisunkat áthelyezzük Tirolba (Osttirol, Lienz, St Johann im Walde. Ennek oka, hogy az új bázisunk folyóját “ISEL” gleccserek táplálják, gyakorlatilag minél melegebb van annál több a víz. Mindig alkalmas evezésre, 6 folyószakaszt tudunk ajánlani különböző nehézségben amiken más és más hajótípusok is kipróbálhatók. Rengeteg a látnivaló és a kiegészítő sportág.

Rugalmas és vevőcentrikus üzleti hozzáállásunk, innovatív biztonságtechnikai megoldásaink, a versenysportban szerzett tapasztalataink és az önmagunk fejlesztésére való törekvésünk( rekreáció, outdoor sportok, közgazdaságtan, jog…), mind-mind hozzájárultak ahhoz, hogy a  Rafting.hu Magyarország egyik piacvezető vadvízzel foglalkozó vállalkozása legyen.

Mára a Rafting.hu egy önálló márka, egy védjegy lett!

Csatlakozz hozzánk a FACEBOOKon!